خرید جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش

خرید جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش مدرن و جدید و شیک یکی از بهترین مدلهای موجود بازار.جاکفشی سه تیکه جدید نگین چوب یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع مختلف جا کفشی در بازار میباشد. در خرید جا کفشی باید دقت لازم را به خرج دهید تا برای نگهداری درست از کفش های خود که اهمیت زیادی دارند با مشکل رو به رو نشوید. کیفیت مواد اولیه بالا و همچنین یراق آلات درجه یک سبب ماندگاری بالای این محصول شده است.

جاکفشی سه تیکه مدلی بسیار شیک و مدرن و جدید در بازار می باشدکه فروش بسیار بالایی دارد. خرید یکی از لذت بخش ترین فعالیت هایی می باشد که همه ما به آن علاقه داریم. خرید کفش نیز از این موضوع استثنا نیست. برای نگهداری از کفش ها بدون آسیب رسیدن به آن ها نیاز به یک جا کفشی مناسب داریم. جاکفشی که علاوه بر طراحی شک و زیبا و مدرن و کیفیت مناسب دارای قیمت ارزان و مناسبی نیز باشد.

خرید جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش

اندازه جاکفشی سه تیکه،ارزان و مدرن و با کیفیت

اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستیدحتما یکی از محصولات نگین چوب را انتخاب خواهید نمود. تولید با تیراژ بالا و صنعتی باعث شده قیمت تمام شده محصولات ما پایین آمده و محصولی با کیفیت ولی با قیمت بسیار مناسب به دست مشتریان محترم برسد.خرید جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش نگین چوب یکی از بهترین انتخاب ها در خرید جا کفشی می باشد.ارتفاع این جاکفشی ها به ترتیب87-77-67 سانتی متر می باشد.همچنین عرضو عمقجاکفشی ها 32در30 می باشد.

بسته بندی جاکفشی سه تیکه جدید ام دی اف وکیوم

تمامی محصولات برند نگین چوب از جمله جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش و همچنین انواع میز های جلومبلی میز تلفن،میز خاطره،میز گرامافون،میز های 2 نفره،ویترین و… نگین چوب به بهترین شکل ممکن بسته بندی شده اند. دلیل این امر این است که محصول خریداری شده توسط مشتری به صورت سالم و بدون آسیب دیدگی تحویل گردد. بسته بندی این محصول نایلون حبابدار می باشد.

مرکز پخش و تولید عمده انواع جاکفشی سه تیکه

شرکت نگین چوب یکیاز بزرگترین شرکت های تولید کننده جا کفشی در بازار می باشد از این رو در زمینه پخش جاکفشی به عنوان مرکز پخش جاکفشی در تهران و سراسر کشور محسوب می شود. برای خرید عمده جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. تولید و پخش جاکفشی در انواع مدل های جدید و زیبا و جذاب شامل:

  1. انواع جا کفشی های مدرن
  2. انواع جا کفشی های چوبی
  3. انواع جا کفشی های ام دی اف
  4. انواع جا کفشی های ایستاده
  5. انواع جا کفشی های دو تیکه و چند تیکه

خرید جاکفشی سه تیکه انتخابی شیک و جداب

خرید جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش نگین چوب دارای طراحی شیکو مدرن می باشد. درب اورسی این مدل امکان دسترسی هرچه راحت تر به کفش ها را میسر نموده است. نوع باز شدن درب های این مدل بسیار راحت و کاربردی می باشد و شما به راحتی به تمامی کفش های خود دسترسی دارید. یراق آلات به کار رفته در این جاکفشی از نوع درجه یک و دارای دوام و ماندگاری بالایی است.

[contact-form-7 id=”815″ title=”فرم ثبت سفارش”]

فروش انواع جا کفشی ام دی اف وکیوم

حقوق مشتریان از نگاه شرکت تولیدی نگین چوب

آیا با حقوق خود به عنوان مشتری آشنایی دارید؟

  • مشاوره و برخورد مناسب پرسنل بامشتریان هنگام خرید کالا و پس از خرید
  • ارسال کالای با کیفیت با مناسب ترین بسته بندی بدون هیچ گونه آسیب دیدگی
  • پاسخگویی به مشتریان محترم بعد از خرید کالا در صورت وجود مشکل
  • دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان محترم در راستای بهبود هرچه بیشتر
  • مشتریان محترم می توانند قبل از خرید محصول خود را در مشاهده نماییند.
  • در برخی از محصولات امکان سفارش رنگ های مختلف و دلخواه وجود دارد.

جلب رضایت مصرف کنندگان همواره اصل اساسی در مجموعه نگین چوب بوده و هست.

نمودار رضایت مشتریان از میز تلفن برند نگین چوب

مزایای خرید جاکفشی سه تیکه از برند نگین چوب

  • به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت محصولی ماندگار خریداری می نمایید.
  • به دلیل تعداد بالای تولیدات قیمت تمام شده محصولات ارزان تر از بازار است.
  • با توجه به نیاز بازار طراحی محصولات متناسب با آخرین مد های روز است.
  • کیفیت رنگ و روکش جاکفشی های جدید نگین چوب در حد بسیار بالایی است.
  • جا کفشی های نگین چوب در رنگ های شیک و زیبا تولید و عرضه میشود.
  • مشتریانی که قصد خرید عمده دارند می توانند در هر زمانی اقدام به خرید کنند.
  • بکار گیری جدید ترین ماشین آلات صنعتی و ابزار ها در ساخت و تولید محصولات
  • استفاده از پرسنل مجرب و کار آزموده در خط تولید محصولات مختلف شرکت

عضویت در باشگاه مشتریان و بهره مندی از امتیازات ویژه آن

شما می توانید از طریق قسمت عضویت در باشگاه مشتریان که بر روی سایت قرار گرفته است به خانواده بزرگ نگین چوب بپیوندید. یکی از مزایای عضویت در باشگاه مشتریان دریافت جدیدترین مدل های جلو مبلی و عسلی می باشد. اطلاعات و قیمت مربوط به محصولات برای شما عزیزان از این طریق ارسال خواهد شد.

درباره شرکت تولیدی نگین چوب

شرکت نگین چوب در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مصنوعات چوبی آغاز نموده است. فعالیت این مجموعه در سال ۱۳۸۷ در راستای تولید و پخش انواع میزهای جلومبلی عسلی،کنسول و انواع میزهای تلفن به صورت مکانیزه و تخصصی در جهت کسب رضایت مشتریان گرامی آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. شما مشتریان محترم می توانید رزومه کامل ما را در قسمت  درباره ما  مشاهده بفرمایید.

ارتباط با شرکت تولیدی نگین چوب

نقطه نظرات شما عزیزان گرامی همواره برای ما مهم و قابل احترام بوده است.ما شرکت خود را بر پایه رضایت مندی مشتریان خود بنا نهاده ایم. تمامی پیام ها ونظرات شما عزیزان توسط کارشناسان ما مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت. شما می توانید نظرات خود را راجعبه خرید جاکفشی سه تیکه مدل 702 درب MDF وکیوم بدنه ملامینه ضدخش از قسمت ارسال پیام به ما  به دست ما برسانید.

جاکفشی سه تیکه چگونه ساخته میشود؟

مراحل ساخت و طراحی محصولات ما را در نوشته درباره جاکفشی نگین چوب ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما